sobota, 19 października 2013

Spectra nad morzem :) (2) (foto-story)

Oto kolejna część jeszcze wakacyjnej Spectry ;) Foto-story ^^

S - Spectra
J - Ja

 
 S - KIEDY DOJEDZIEMY NA MIEJSCE!? Zesztywniałam...
J - Spectra,a co ja mam powiedzieć? Ty jesteś mniejsza ode mnie. Polataj po samochodzie...
S - Nie ;___;
J - To siedź i nie marudź.
S - No ok...

 
S - Rozpakooowanaaa!
J - No to ruchy! Idziemy nad morze.

 
S - Co?! Już?!
J - Jak nie to nie. Idę bez ciebie :)

 S - Dobra! Chwila! Lecę po walizkę!

S - Jest :)
J - To wskakuj w kostium ^.^

 
S - Tu jest.


C.D.N

8 komentarzy:

  1. Dlaczego MMH jest tylko dla zaproszonych

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne fotostory
    CleoGo(ze Stardoll)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Tak tak... słodź dalej. Dobrze wychodzi. Myślałam,że jesteś trochę inna niż Dreamer ...

      Usuń
    2. A co ja robię. Nie ja ci szczeżę powiem że napisałam jej tylko że postać Dyli mi się nie podoba bo jest bardzo podobna do twojej. Ale to nie jest obgadywanie...

      Usuń
  4. Ja nie słodzę po prostu lubie twojego bloga

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^