sobota, 12 października 2013

Szablon i ogólny wygląd na miejscu!

Chciałabym serdecznie podziękować 2 osobom.
Najbardziej Mirales,dzięki której możemy teraz oglądać nowy szablon.
Tło zawdzięczam L (Lorr) :*
Dziękuję ślicznie tym osobom na górze ^^

Tak więc 3 osoby musiały coś włożyć do tego bloga. 
Nagłówek - mój. 
Szablon - Mirales. 
Tło - moje po przycinaniu i dopasowywaniu Lorr.

Mam nadzieję,że się podoba :) 
Co prawda ucierpiała przy tym wersja na komórkę,no ale już trudno :P
Efekt na komputerze wart tego :*


4 komentarze:

  1. Na tablecie jakby co jest piękniutko, a więc tylko na komórkach. Zdradzisz sekret jak zrobiłaś ten klucz na początku postów i czy da się inne symbole?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz jest dobrze,bo ustawiłam brak wersji na komórkach. A klucz to nie wiem. Mówię,że szablon nie mój ;)

      Usuń
    2. Jak dla mnie lepiej, żeby włączyć wersję na komórki, bo można przywrócić tą na komputer, a jak masz tylko na kompa to nie masz jak tej na komórkę ;)
      Mnie to tam różnicy nie robi, ale wiem, że lepiej chodzi komórkowa.

      Usuń
  2. Jak mnie tu dano nie było,świetny nagłówek.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^