poniedziałek, 21 października 2013

Coś dla fanów EAH

Cóż, dziś wpadłam na całkiem ciekawy pomysł ,,zmajstrowania'' nowej postaci.
Tym razem EAH.
Jak na parę godzin roboty nie jest taka zła :P 
Jutro nie mam czasu,a bałabym się,gdyby pomysł mi uciekł.

 

Postać nazywa się Sasha Bite. Jest siostrą Apple (mają wspólną matkę),choć ta nie wie o jej istnieniu.
Po narodzinach Sashy dowiedziano się,że jest ciężko chora. Mama nie wytrzymała presji i odeszła od ojca dziewczyny (który był wampirem). Jest starsza od Apple o rok i ma nazwisko po tacie.
Matka myśli,że dawno nie żyje,jednak gdy dziewczyna była umierająca ojciec przemienił ją w wampira.
Gdy miała 10 lat,wieśniacy zabili jej tatę. Teraz została sama. Wie,że ma siostrę,jednak nie wie gdzie.
Ta postać jest wyjątkowo bojaźliwa,bo zawsze była odtrącana. Szybko płacze (krwią :P) i wpada w histerie. Pod mianem złej księżniczki dostała się do EAH,jednak nie chcą jej Buntownicy,ponieważ czują od niej dobrą energię i szlachecką krew. Nie chcą jej również Królewscy,ponieważ wygląda na złą.
Jako jedyna nie ma określonej przyszłości i nie wie co ma ze sobą zrobić.

No, mam nadzieję,że się podoba ;3


9 komentarzy:

  1. Wow to takie głębokie, wzruszyłam się...
    Jest piękna

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna!
    Kizia Mizia

    OdpowiedzUsuń
  3. Nienawidzę EAH! Ale ta postać Ci całkiem fajnie wyszła, ma też fajny opis.

    OdpowiedzUsuń
  4. wstawisz duga cześć o spectrze ?

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedy wstawisz drugą część o spectreze?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ekhem. Nie wezmą jej buntownicy, bo czuć od niej dobrą energię? Czyli oni są źli? Czyli to źle, jak ktoś walczy o swoje idee i prawa? Super. Odczepcie się od Rebelsów, oni są dobrzy ;_; I nie każdy Royal jest dobry, to zależy od jego przeznaczenia. Ale postać ładnie wyszła, choć dodałabym jakiś wzorek na kiecce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też ten "argument" nie pasuje, ale następny już tak: czują od niej szlachecką krew ;)

      Usuń
    2. Ja się na EAH nie znam :P... To czyli tam nie ma ani jednej złej osoby? ;__________;

      Usuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^