środa, 23 października 2013

Ally jedzie na wesele ;)

Oświadczam,że nie będzie mnie w sobotę,niedzielę i być może piątek (ten).
Jadę na ślub,potem wesele,nocowanie u kuzynki i lekcje... Wiecie może jak to jest ;)
Nie będę pisać,a balować do samego rana, być może powrzucam potem fotki na mojego facebook'a.
Kiecka leży i czeka,fryzjer zamówiony,a kopertówko-torebko-torba (3 w 1 :P) pożyczona od mamy na wieczne nieoddanie XD
Jutro też może mnie nie być (choć raczej wejdę), mam dość... obszerny sprawdzian z niemieckiego :/
A propos szkoły - słyszałam,że chłopaki z 3 gim.,którzy przechodzili koło mnie słuchają Donatana :)
Skumałam,że próbowali rapować ,,Budź się'' *_*
Do tego... superalarm dziś. Może i w waszych miastach (co ja gadam,może? PEWNIE!)
były 2 alarmy? Cóż... cudnie bo miałam dziś akurat 2 chemie :3 Trochę mi minęło :)
Świetna akcja.
Siedzimy,przychodzi pani od historii by pożyczyć dziennik czy coś tam. Nagle te syreny.
My i pani od chemii takie, czy dzisiaj jakieś święto.
Historyczka mówiła,że raczej sobie nie przypomina.
I szybko poszły do dyrektora się zapytać. My zostaliśmy sami widzieliśmy jak nauczycielki biegają po korytarzach. Chłopaki krzyczeli ,,woooojna,to na pewno wojna,wszyscy zginiemy!''.
Wszyscy nerwy. Potem 2 raz,to samo. Nikt nie wie o co chodzi.
Potem wracam do domu,włączam tv:
Alarmy to były... ćwiczenia na wypadek wojny -.-''  
Czemu nie powiedzieli? Bo musieli sprawdzić jak zareagują ludzie.
Według tego... byśmy już zginęli w szkole,zbombardowani,bo nie wiedzielibyśmy co się dzieje XDDDD Fuck Logic ._. 
Słodkie było to,że opublikowałam właśnie taki post na forum mojej klasy. Od razu komentarze,słodzone że aż żygam tęczą :*

Trzeba znaleźć jakieś plusy....zginęlibyśmy razem! to sie dopiero nazywa integracja klasowa -koleżanka z klasy

Boshe jak ja koffam moją klasę ;33 Loffky dla nich!
 
Ouuu...ale się rozpisałam,a chciałam tylko powiedzieć,że mnie nie będzie XD
 
 


58 komentarzy:

  1. MIłej dżamprezy! A alarmu u nas nie było - mieszkam w małym miasteczku:(
    Kizia Mizia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja żadnego alarmu nie miałam :3 Ale Kur , tydzień temu 3 alarmy w jednym dniu przeciwpożarowe '-.-

    OdpowiedzUsuń
  3. podaj link do fejsa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy co powinni znać mojego facebooka,znają ;) Ewentualnie jakieś cwaniaki mnie znalazły XD Fotki i tak wrzucę,ale tylko jak ten bukowy las się zakończy,to tu wstawię to co wysłałam :)

      Usuń
    2. A więc Rozz jest cwaniak. All to już dawno namierzyła, ale Lorr za Chiny znaleźdź nie może.

      Usuń
    3. A Rozz ty to która? Tyle mnie osób zaprasza i mówi,że czyta MMH,że nie wiem kto co jak ;_; A Lorrika i Dyll mam ;3

      Usuń
    4. Ja narazie cię nie zapraszałam. Nie chcę by ktoś widział moją brzydką mordkę. W znajomych mam tylko osoby ze szkoły, które muszą męczyć się ze mną na codzień. A Ally ma ładny kolorek włosów. :P

      Usuń
    5. Chcę cię namierzyć :3 Jakaś podpowiedź? Na rejsie jesteś Ola czy Aleksandra? :D

      Usuń
    6. Lidd: Ola ;3
      Rozz: Zaproś ;___; Ally chce zobaczyć mordki ;333 Na facebooku ze mną najwięcej się dzieje ^^ XD

      Usuń
    7. Hmm...no ok. Ale jutro. A tak w ogóle to namierzyłam też Dyll i biorę się za Lid. XD

      Usuń
    8. Rozali ! Brzydsza ode mnie być nie możesz !!!! Alekso spróbuję cię namierzyć może dwie pierwsze litery nazwiska ??

      Usuń
    9. Na pewno! Z Lid nici, ale z Vercą może wyjdzie. Już cię szukam. :P

      Usuń
    10. Zaprosiłam Ally. Ja być Natalia Jakubczyk. :P

      Usuń
    11. To ja postaram cie znaleźć dużo jest takich osób

      Usuń
    12. rozz ja sie poddaje za dużo tego ja to tylko dwie jestem bo ktos mi ukradł konto kiedyś :(

      Usuń
    13. Nie powiem. Akurat mnie łatwo znaleźdź. Ja cb nie mogę. Ani Lid. :P

      Usuń
    14. mnie jest najłatwiej :) no pliss wiesz ile jest o tb wyszukań !

      Usuń
    15. to może tak ty mi opisz swoje profilowe a ja cb zaprosze do znajomcyh

      Usuń
    16. Kobitko. Dam ci podpowiedź. Gmail.

      Usuń
    17. No nie. Ol o moim nazwisku dużo jest,ale z reguły to blondynki ;3 Poza tym, wiele razy mówiłam,że mam fryzurkę jak Ally z nagłówka MMH,a z grzywką jestem jedyna chyba tam XD

      Usuń
    18. Alekso.. proszę o dwie litery nazwiska :(

      Usuń
    19. Powiem tylko,że moje inicjały to ubezpieczenie samochodów XDD

      Usuń
    20. a profilowe .. jakaś podpowiedź

      Usuń
    21. pliss ja musze ci znaleźć

      Usuń
    22. Veruś Veronic jest dużo i nie da się ciebie znaleźdź. :-[

      Usuń
    23. to napisz weronika aleksandra...

      Usuń
    24. All po co ci te zatwierdzanie komentarzy ??

      Usuń
    25. Hah , mnie w życiu nie znajdziesz. Jam jest tak sprytna jak Lorr :3 Ally namierzona , Lorr nie , Rozz chyba ( masz brązowe krótkie włosy ?) a Verci nawet nie próbuje.

      Usuń
    26. A podasz na gmailu Lorr i Dyll?

      Usuń
    27. Mnie chyba najłatwiej namierzyć :)
      Ahh, to Rozz jest, a ja się zastanawiam, kto to ;P Wgl ostatnio ma multum zaproszeń od osób, które widzę pierwszy raz w życiu O.o

      Usuń
    28. Ja na serio mam długie włosy, ale mogą na zdjęciu wyglądać jak krótkie. Nie mądrzy ludzie. Lid przeciez masz mojego e-maila.

      Usuń
    29. ja mam krótkie brązowe włosy

      Usuń
    30. Ej Ally ty masz na fejsie w tle zapałki? Takie ułożone w serce. Bo chyba cię namierzyłam XD

      Usuń
    31. Znalazłam też inną Olę Ch. I ma ona na profilowym okulary. To może ty? O.o

      Usuń
    32. A mnie najłatwiej znaleźć, bo każdy wie, jak mam na nazwisko :P

      Usuń
    33. Jakie k*rwa zapałki i jakie k*rwa okulary....
      NIE MAM ŻADNYCH OKULARÓW I NIE MAM ZAPAŁEK.
      Mam zajebiszte profilowe z mua,a w tle mnie i moje zajebiszte towarzystwo ;3

      Usuń
    34. Ja nie wiedzieć jak Lola ma na nazwisko.

      Usuń
    35. Ja też nie :(
      Verca ♥

      Usuń
    36. Oj, Wy cienkie bolki XD Ja znalazłam Ally bez podpowiedzi (wiem jak ma na nazwisko i poznałam profilowe bo znam jej wygląd z bloga na którym zamieściła zdjęcie a to zdjęcie które zamieściła na blogu jest w jej albumie)

      Usuń
    37. Ja też znalazłam All bez podpowiedzi, bo wiem jak wygląda i jak ma na nazwisko.

      Usuń
    38. Wiedzą ci, co wiedzieć powinni, jakie Ally ma nazwisko...
      Kizia Mizia

      Usuń
  4. Taa ja miałam na początku Polski. I zaczęły te syreny. Każdy myślał że to budują coś za szkołą. A to coraz głośniej i coraz głośniej. Pani od polaka aż podeszła do okna i takie co się dzieje. Potem to już wgl przyszła pani od przyrody/geografii. i obie nie wiedziały co się dzieje. No to pani powiedziała że zostawiamy plecaki i idziemy.... Wyszliśmy na korytaż i wróciliśmy. Od razu na przerwie poszłam z przyjaciółkami do szatni i dopiero tam pani od istorii/wosu wytłumaczyła że to był alarm antyterrorystyczny. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. A drugim alarm to był na chemii... ale wiesz że to był alarm gdyby został porwany samolot i że leci on nad polską. Abyśmy byli przygotowani na wypadek gdyby samolot spadł.. te dźwięki były ''.'' Niektórzy to myśleli że czołgi jakieś jadą :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to Ally się zabawi XDD Miłej dżamprezy życzę :) Napisz koniecznie relacje z imprezy :D

    Lady of the Dark

    OdpowiedzUsuń
  7. My pierwszy alarm mieliśmy pod koniec w-f'u, wszyscy byli spoceni (powiem jeszcze, że do tego wszyscy mieli krótkie spodenki XD), a tu na dwór trzeba wychodzić. Za to drugi mieliśmy podczas kartkówki z religii (na szczęście ja już dawno skończyłam :)) i wszyscy się denerwowali, że jeszcze nie napisali do końca, a trzeba szybko oddać kartkówki i wybiec przed szkołę, a po chwili wicedyrektorka zagląda do naszej sali spokojnie, jakby nigdy nic i mówi, że nie trzeba wychodzić, bo to odwołanie wcześniejszego alarmu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrób drugą część ze spectrą ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy ty tak kochasz Violettę czy znalazłam złą osobę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ten serial, ale to chyba nie byłaś ty.

      Usuń
    2. AAA ;ubie ten serial ale nie mma go na fejsie
      na fejsie w tle mam kostki lodu i czarno białe profilowe

      Usuń
  10. chyba cie znalazłam jak tak to cie zaprosiłam

    OdpowiedzUsuń
  11. dodasz tą historyjkę ze spectrą?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^