środa, 30 października 2013

MonsterBit ocenia :)

Zabieram się do oceny.
Tak jak ustalałam,są to propozycje z 5 pierwszych komentarzy.


Zgłosiła ją: Rozali Razil
Czy znałam wcześniej: Nie
Komentarz: Całkiem przyjemna piosenka. Nie wiem co mam jeszcze powiedzieć :P
Gwiazdki: 6/10


Zgłosiła ją: Lorraine Torres
Czy znałam wcześniej: Tak
Komentarz: Bardzo lubię tą piosenkę. Choć nie jestem wielkim fanem Sabaton'u,jednak 40-1 jest świetne.
Pierwszy raz usłyszałam ją,kiedy mieliśmy zastępstwo z naszym nauczycielem od angielskiego w sali multimedialnej. Nic tylko puszczanie kawałków tego zespołu i oglądanie Niekrytego Krytyka.
Świetne wspomnienia z końca 1 klasy gimnazjum. Wielka szkoda,że nauczyciela już nie ma w naszej szkole..
Gwiazdki: 8,5/10 

 

Zgłosiła ją: BoneZoo
Czy znałam wcześniej: Nie
Komentarz: Sam początek piosenki ostro mnie zniechęcił. Jednak wytrwałam do końca i nie żałuję.
Rozkręciła się trochę i bardziej mnie do siebie przekonała. Jednak nie moje klimaty. Jakoś ,,za serce'' mnie nie chwyciła.
Gwiazdki: 3/10 

 
Zgłosiła ją: Lidia :P
Czy znałam wcześniej: Kojarzyłam
Komentarz: Siostra lubi Alicie. Podoba mi się refren,jednak zwrotki są trochę nużące.
Jednak piosenka sama w sobie jest całkiem fajna :)
Gwiazdki: 6/10 



Zgłosiła ją: Juliet ♥♥♥
Czy znałam wcześniej: Nie
Komentarz: Nie specjalnie słucham tej wokalistki,
jednak przyznam,że ma w zanadrzu parę bardzo dobrych piosenek. Ta się do nich zaliczyła :)
Gwiazdki: 6/10 


Zgłoszeń na MonsterBit możecie szukać od czasu do czasu jako PS w postach :)
Mam nadzieję,że spodobał wam się dział. Powstanie za chwilę zakładka,gdzie moje oceny zostaną skopiowane,by zapobiegać powtórką.
Jeśli macie jeszcze inne propozycje np. na nowe działy na blogu. Zapraszam do Wymroczni,która właśnie zmieniła trochę nazwę :) Może wykorzystam waszą kreatywność :) 

(z uwagi na obecność piosenek w dziale,przy MonsterBit nie będą umieszczane na dole piosenki)





7 komentarzy:

  1. Sabaton znałaś? No to nie mam innego wyjścia: następnym razem czeka cię 20 minut słuchania :3 Przygotuj się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hannah Montana- Ordinary Girl
    Hannah Montna- Kiss it Goodbye
    Wiem, że to wydaje się dziecinne, że słucham jej starych piosenek (nowe od Miley są do kitu) ale są super.

    KittyLitty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potworki... czytajcie dokładnie...,,Zgłoszeń na MonsterBit możecie szukać od czasu do czasu jako PS w postach :)'' <--- powiem kiedy przyjmuję zgłoszenia.

      Usuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^