piątek, 4 października 2013

Foto-story: ,,Kto mi zjadł Rafaello!?"

F-Frankie
J-Ja
C-Cleo
D-Deuce
*Narrator lub czynności*

 

F-Bvahahahaha! Tu nikt mnie nie znajdzie...
J-Hej,Frankie. Ile razy mówiłam,że nie wolno ci jeść na moich ksią...
F-Ciii! Zdobyłam ostatnie Rafaello. Tu będzie bezpieczne.
Teraz tylko ja... i ty...kochana słodyczy! Kurczę, zapomniałam o serwetce,
ciuszków nie chcę poplamić. Ehh...
Popilnujesz!? Za chwilę wrócę.
J-Tak,bo nie mam nic lepszego do roboty jak pilnowanie kokosowej kulki -_-
J-Oj dobra,jak nie to nie! Pffy :( 
J- Idę do kuchni. Kolacja :)
F- Spoko... to ja idę po te serwetki...


*Frankie poszła szybko na półkę szukać serwetek*


C- Gdzie ja położyłam moją iTrumnę... o! Co to? Rafaello! Mam dziś farta :)


C- Mmm... pycha! 

 

D- Cleo! Znalazłem twój telefon!
C- Co? Już idę!
*Poszła*


F- No kurczę,nie ma! Przetrząsnełam całą szafkę!
*Przyszłam z kuchni* 
J- W razie co możesz od biedy wziąść chusteczki.
F-Dobrze,ale... CO?!


F- NIEEE! TO NIE MOŻE BYĆ PRAWDAAAAA!!!
J- Co się stało?!


F- KTOŚ ZEŻARŁ MOJE RAFAELLO!!! ;(



13 komentarzy:

  1. Żarłok z niej- tak szybko zjeść takie ogromne (jak dla niej) Rafaello? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Frankie: KTOŚ ZEŻARŁ MOJE RAFAELLO!
    - A Fotostory mi się bardzo spodobało :)
    Kizia Mizia

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Miało być " Ostatnia scenka najlepsza xd"

      Usuń
  4. Hej, Ally, mogłabyś w najbliższym czasie wstawić kolejne rozdziały o Aleksie? Jestem strasznie ciekawska:)
    Kizia Mizia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym będzie problem... wszystkie rozdziały zostały na komputerze, a on jest zepsuty... ; (

      Usuń
    2. Ech, muszę czekać aż komp się naprawi:(
      Kizia Mizia

      Usuń
    3. W najgorszym wypadku mogą wymieniać system lub twardziela... wtedy wsiooooo od począdku pisać x.x

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. PS: to ja, RoksiR14 tylko nareszcie założyłam konto :)

      Usuń
  6. No, skoro "twardziel" naprawiony, czekam na rozdział 22:)
    Kizia Mizia

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł na Fotostory
    CleoGo(zeStardoll)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^