niedziela, 27 października 2013

Pierwsze DIY :)

Witajcie!
Parę osób prosiło mnie dawno temu o to ,,Jak zrobić takie szafki?'' jak ja mam dla moich monsterek,kiedy pokazywałam pierwsze zdjęcie Luuuny. Świeżo po dostaniu.
Tym pytaniem zajmę się dziś w tym wpisie ^.^
Otóż kiedyś tam przeglądałam internet i natrafiłam na basę szafeczki. Niestety była ona tylko od Clawdeen.
,,Ty miałaś kolorowe!'' - właśnie pokażę wam jak zrobić taką szafeczkę,ale po swojemu. Swoją niepowtarzalną. 

Oto pierwsza opcja:
1.Otwieramy painta.
2.Kliknijcie na ten obrazek i wklejcie go do painta (to akurat moja szafka dla Nefery, mojego autrostwa):
 
http://1.bp.blogspot.com/-9o0pB8snY2Y/UcbWiy9lpQI/AAAAAAAADYM/R4IKDxMXl3E/s1600/szafka+dla+monsterek-+nefera.jpg (tutaj wersja do skopiowania,tamta jest za mała,a nie chce się powiększyć).
Jak widzicie koło szafki są takie obrazki. Możecie je usunąć, albo jeszcze inne dokleić w wolne miejsca.
Posłużą potem do ozdabiania.

3. Przejdźmy do kreowania. Ponieważ i basa szafki w oryginale i moja są rozpikselowane musimy zrobić tak (oczywiście zachowajcie wymiary!!!):

Gotowe! Wydrukujcie swoje dzieło, wytnijcie naklejki, naklejcie i ta-dam!

Oto druga opcja:
Mamy punkt wyjściowy:
 
kolorujemy to na biało:
Otwieramy drugiego painta i wybieramy sobie tło. Obojętnie jakie.
Robimy coś takiego:
I idziemy na naszego pierwszego painta z już wyciętym obrazem:
 

I gotowe! Mamy szafkę dla Lagoony! Szafki trzeba tylko wydrukować i skleić :)


Tutaj efekt:
http://i.pinger.pl/pgr376/826bcd1c0013fcef51c56c7e 


MIŁEJ PRACY!



12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Posta przeklejałam z MMH z moich daaaawnych,niewykorzystanych roboczych. Musiałam nie zauważyć ;c

      Usuń
  2. Efekt Twojej pracy jest cudny. Mogłabyś zrobić taką instrukcję do zrobienia innych mebli? Znaczy się łóżka, komdy itp.
    Kizia Mizia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama mam parę mebli do lal więc może opiszę :P

      Usuń
    2. opisz ♥ Ja kiedys robiłam kominek dla lalek... efekt ładny tyle ze wyszedł mniejszy niż miał (moge wstawic kiedys zdjecie)

      Usuń
  3. Jestem leniuchem , więc zrobiłam szafkę z Lagoonką <3 xd ( i znowu ta liczba xd )

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna szafeczka. Czekam na inne mebelki :)

    Lady of the Dark

    OdpowiedzUsuń
  5. Radzę całą pokolorowaną szafkę skopiować i powklejać; potem wystarczy wybrać to coś z wypełnianiem kolorów, wybrać kolor i kliknąć na szafkę. Nie trzeba będzie całej znowu kolorować. Nie wiem, czy ktoś jeszcze korzysta z tego diy, ale i tak wolałam napisać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post sprzed trzech lat :D Wiadomo, że teraz zrobiłabym to lepiej, ale miło, że ktoś zagląda do archiwum :D

      Usuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^