piątek, 20 grudnia 2013

Foto-komiks: ,,Lampa'' 2 / Wigilia

No witam!
Dziś miałam swoją wigilię klasową. Było naprawdę super :)
Co jak co,ale uwielbiam moją klasę <3
Od koleżanki dostałam wielki kalendarz z Lady Gagą.
Ja dawałam pani. Kolorowy kubek i jeszcze jakieś drobiazgi... dokładnie nie wiem,mama wybierała.
Jedzenia było full,ale wszystko naprawdę dobre. Koleżanki ciasta poprzynosiły,ja trochę cukierków...
każdy się wywiązał :) Jeśli chodzi o rozdawanie... 
dziś robiłam za Mikołajkę i rozdawałam paczki razem z koleżanką.
Wszystko przez to,że ja i ona miałyśmy czapki Mikołaja :P
Moja się rozwaliła,ale to nie ważne... było fajnie ;3
Wszyscy latali po korytarzu i cykali zdjęcia. Mnie się z 20 ,,napstrykało''. 
Koleżanka jeszcze mi robiła...
Trochę tego jest XD

Ponieważ dość wcześnie wróciłam... mam dla was komiks :)
2 część jest bardziej o Gigi,ale Twyla jest na początku.
Ta historyjka jest trochę dłuższa. Ma 13 stron,a pierwsza miała tylko 10.















7 komentarzy:

  1. Bardzo wstrząsające zakończenie, gadają sobie a tu nagle nefera i koniec

    OdpowiedzUsuń
  2. Komiks bardzo fajny, ale dlaczego nie mogę wejść na My'a O_o Zamiast niego wyświetla mi się że mam się zalogować na bloggera, jak ja nawet nie mam tam konta ;_; Czy ktoś mi pomoże.

    Lady of the Dark

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zimowy remont. Zaraz wejdziesz.

      Usuń
    2. Aha... po prostu się bałam że trzeba mieć konto żeby się dostać :)

      Lady of the Dark

      Usuń
  3. Komiks super:) A jaka była kwota przeznaczona na prezent? U nas 15zł. Ja dostałam od koleżanki kubek, mały domek na świeczkę i cukierki. A dla kolegi kupiłam portfel i zegarek FC Barcelona.
    #Kizia Mizia#

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My mieliśmy do 20 zł. Ja dostałam puzzle 1000 elementów, a koledze dałam jakieś tam karty z ligi mistrzów 2013-2014 (bardzo mu się podobały) i czekoladowego mikołaja.

      Usuń
    2. 20 zł. Koleżanka pojechała o 5 zł więcej :P

      Usuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^