sobota, 21 grudnia 2013

Rio De Scariro - Cleo

Dziś z nudów zaczęłam realizować mój stary pomysł,o nowym filmie Monster High.
Kiedyś zgłosiłam go do konkursu na MMH.
,,Zapowiedź'':


Scary Party at Rio™

Uczniowie Monster High podczas pobytu w Wampilerii wygrywają wycieczkę do Rio De Scariro™.Żaden upiór nie podejrzewa,że to zwykły podstęp Rindy Paws™,która ma obowiązek pod groźbą potępienia do końca karnawału złożyć ofiarę wielkiemu potworowi mieszkającemu w wulkanie. Dziewczyny bawią się bardzo dobrze tańcząc w centrum miasta,lecz chłopaki zaczynają coś podejrzewać słysząc przypadkowo rozmowę organizatorów konkursu na królową karnawału. Draculaura™, Clawdeen™, Frankie™, Cleo™ i jej starsza siostra próbują swoich sił w przeklętym konkursie. Nefera™ jednak nie ignoruje słów Deuca™ i Clawda™. Robi wszystko aby na ofiarę wybrano jej siostrę. Nieświadome dziewczyny nie słuchają przestróg upiorów co kończy się wygraną Cleo™.Zwyciężczyni zostaje przeniesiona do wulkanu.Czy chłopakom uda się uratować Cleo™,a Nefera™ i Rinda™ poniosą konsekwencje?Tego dowiesz się w nowym filmie na DVD Scary Party at Rio™!


No i tak mnie natchnęło na zrobienie Cleo z tej mojej wymyślonej serii.
Męczyłam się z nią z 2 godziny ale było warto,bo naprawdę mi się podoba :)

 

Jeszcze dziś zacznę robić drugą postać. Prawdopodobnie Draculaurę*.
Jako przypomnienie o tym ,,filmie'' posłużył mi teledysk do piosenki na dole ;)



*Draculaura mi kompletnie nie wyszła,więc nie wiem... 
może lepiej się jutro zabiorę za Frankie lub kogoś innego... :/


10 komentarzy:

  1. Mraaśnie, czekam na inne upiorki ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka śliczna *O* A ja gimpa nie mam ;_; Żal dvpe ściska, że nie mogę takiego cuda zrobić xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Aleksę tak zrób :P

    A czy jam móc zrobić taką Dylę? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie,nie :3
      Rio jest majne pomysłem ^_^ Nie będzie tam ani All ani Dyll ;3

      Usuń
    2. Zrobić to i tak ją zrobię, bo lubię kolorki, chodziło o pełne prawo do pochwalenia się itp. XD

      Usuń
  4. A pióra robiłaś gradientem, tak? Czy czymś innym? Bo ja tak początkujący jestem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno gradientem albo pędzlem fuzzy :3

      Usuń
    2. Czyli już coś tam kumam ;) dzięki :P

      Usuń
  5. Cudna *o* Aż żal dvpę ściska że się nie znam na Gimpie ;_;

    Lady of the Dark

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^