środa, 4 grudnia 2013

Zawsze jest jakieś szczęśliwe zakończenie :*

No tak, witam. Niestety ostatnio mam trochę pod górkę. 
Awaria internetu wykluczyła mnie z blogowania prawie 2 dni.
Do tego dostałam we wtorek wieczorem okropnego bólu głowy,który do dzisiaj, do południa mnie trzymał.
Na szczęście na ,,otarcie łez'' dziś był kurier...
I przywiózł mi Gigi! <3
To jeszcze nie koniec! Co powiecie,że dżinka przyprowadziła ze sobą swoją koleżankę - Twylę? :)
Dostały mi się dwie upiorki!
Do tego cwaniacy Mattel'owcy... połączyli mi paczki :O
Nie wiedziałam,że tak się da,ale dostałam wielki karton. W tym 2 paczki <paczka w paczce> @.@
W jednej były moje lalki, w drugiej... nagroda z konkursu na YT.
Wygrałam figurki zwierzaków upiorek. Dostał mi się pupilek Clawdeen i Cleo! :)
Coś takiego:

Jest super :) Szkoda tylko,że musiałam zrobić dla lalek 2 piętro. Moja kolekcja liczy ich już 15 <3
Na parterze,jak zwykle - stary korytarz. Na nowym będzie dormitorium. Jest wyższa półka,dzięki czemu fryzura Gigi nie dozna uszczerbku. Na razie jest w fazie ,,malowania ścian'' :P
Musze jeszcze wszystko dokładnie przemyśleć. Nowe lokatorki wepchnęłam razem z Venus i Rochelle.
Muszą się jeszcze wszystkiego ,,dorobić'' :P

Ze zdjęciami będzie mały problem - komórka znowu mi się coś popsuła :(


6 komentarzy:

  1. Mam nadzieję że wkrótce pojawi się na blogu sesja Gigi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, upiorko! A ja k^^wa nie wiem, co z palmtopem zrobić. Nikt nie ma tych kabli, które nam są potrzebne, przez co nie można wgrać nowego oprogramowania, a przy tym nie można normalnie naładować(jest tylko ładowarka samochodowa):/

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany, nawet nie wiesz jak zazdroszczę ci tej Gigi :P Ja swoją pewnie znajdę pod choinką :P Twyle mam i jestem z niej zadowolona :)Testowałaś już jej świecące w ciemności oczka :D

    Lady of the Dark

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama się przetestowała XD Najpierw wchodzę do łazienki,zgaszam światło, myślę sobie ,,ale tani chwyt reklamowy - nie świecą -.-'' ''
      Potem wstaję w nocy do łazienki i takie ,,Ło rany'' XD Zlękłam się,tu wychodzę,a tu takie świecące gały się na mnie paczą :O
      E, kwestia przyzwyczajenia XD

      Usuń
    2. Bo je trzeba najpierw postawić pod lampą i potem jak się nagrzeją dopiero świecą :) Coś na podstawie mych gwiazdek na suficie :)

      Usuń
    3. Moja miała solarium xD tzn. mam piętrowe łóżko, i lampkę, to położyłam Twylę na poduszkę, a lampkę jej tak do twarzy przyłożyłam, no i tak leżała :D

      Usuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^