piątek, 13 grudnia 2013

MonsterBit ocenia... 2 tura.

Był już kolejny nabór do MonsterBit. Zgłoszono mi:


Zgłosiła ją: Lidia :P
Czy znałam wcześniej: Oczywiście :)
Komentarz: Jak ja bym mogła przeżyć bez tego święta? Kocham tą piosenkę! <3
Gwiazdki: 10/10


Zgłosiła ją: Lorraine Torres
Czy znałam wcześniej: Nie
Komentarz: Spodziewałam się szczerze mówiąc czegoś gorszego :P Piosenka nie jest zła, ale mocno przypomina mi kościół. Jakoś takie modlitwy... No,ale ok, ujdzie.
Gwiazdki: 5,5/10 

 

Zgłosiła ją: Shaane
Czy znałam wcześniej: Tak! 
Komentarz: Ohhh! Kocham tą piosenkę ♥
Kojarzy mi się jednocześnie z Monster High, w końcu Venus to imię jednej z upiorek :)
Gwiazdki: 10/10 ♥

 
Zgłosiła ją:  Lady of the Dark
Czy znałam wcześniej: Nie
Komentarz: Jest całkiem,całkiem. Miło się słucha.
Gwiazdki: 7,5/10 


Zgłosiła ją: Dyla Threefive
Czy znałam wcześniej: Nie
Komentarz: Jeśli mam być szczera,to to ani trochę do mnie nie przemawia.
Jakoś nie czuję tej piosenki i nie trafia w mój gust.
Gwiazdki: 4/10


Zgłosiła ją: Upiorna Spectra
Czy znałam wcześniej: Nie
Komentarz: Super! :) Fajna piosenka. Wcześniej jej nie znałam,ale podoba mi się.
Gwiazdki: 8/10

To tyle. Podkreślam jeszcze raz,że to mój gust i oceniam jak uważam :P


6 komentarzy:

  1. Lol, dawno rozdziałów żadnych nie było. A ja czekaju i czekaju^^

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja tu widzę, że twardo się trzymasz swoich zasad: w końcu Delirium o długości 6:12 nie przekracza 4 minut... :P To samo Last Christmas: Wham :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie fair... Jak tak, to szesnastominutówka następna, ot co!

      Usuń
  3. Gdzie i kiedy można się zgłaszać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są do tego wyznaczone posty. Co jakiś czas,pod postami można zauważyć ogłoszenie,że można się zgłaszać. Trzeba po prostu czytać bloga :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^