piątek, 6 grudnia 2013

Scary Christmas ^_^

Już Mikołajki <3
Jeszcze tylko 2 tygodnie do gwiazdki.
Co prawda moje prezenty są już znane,dostałam je wcześniej.
Jednak wciąż czekam na jeszcze 1 monsterzycę z konkursu :)
Tak sobie myślę... mam 15 lalek, z czego tylko 2 to chłopacy. 
Ojej, moje Straszyceum to wielki babiniec! :O
Myślę,by na następną okazję sprawić sobie jakiegoś upiora. 
Specjalnie zasadzę się na zestaw C-A-M XD

Dosyć o rozmysłach. Jak wam minął ten 6 grudnia? Mi całkiem ok.
Zaczynam zawsze w piątki o 9.45,a wychodzić z domu muszę o 9.30.
Spadł śnieg... nie, nie spadł - zwiał się tak nagle... tak na twarz -.-''
Gdy doszłam do szkoły wyglądałam jak jakiś bałwan.
W drodze powrotnej prawie mnie zwiało.
Do tego sprawdzian z geografii... super! 3 strony,których nawet nie było na lekcjach :3
Choć mogę się pocieszyć tym,że napisałam wszystko. Inni prawie nic. Jednak mocno ,,na styku''.
W ostatniej minucie kończyłam ostatnie zadanie. 
Do tego ten wiatr! Słychać go było przez te buble -.- <czytaj: okna :3> Skupić się nie dało ;x
Angielski i niemiecki zleciał. W szkole wysiadł prąd. 2 godziny ,,po ciemaku'' ;_; Lampki pulsowały, a to się włączały,a to na pół godziny się zgaszały... 
Jednak pani z niemieckiego zachowała się okey. Gdy przepisaliśmy wszystko i zrobiliśmy parę zadań,znów światło wysiadło. Pani spojrzała na okno i ,,hmm... jest ktoś chętny do odśnieżania mojego samochodu?'' XD Potem stwierdziła,że to bez sensu,bo ona ledwo widzi litery.
Angielski, rutyna. Trochę zadań i zleciało.
Z matmy 4 się dostało ze sprawdzianu,którego kompletnie nie umiałam <a jednak umiałam choć trochę>, więc się cieszę. No,a na godzinie wychowawczej było jedzenie czekoladowych mikołajów :3

Tak na koniec,życzę wam smacznego, czekoladowego mikołaja, innych koszmarnie słodkich upominków oraz straszliwych prezentów <3

Ahh... się czuje te święta. Jeszcze tylko 2 tygodnie,tylko 2... XD




2 komentarze:

  1. Ja cały dzień siedziałam w domu. Nie poszłam do szkoły, chociaż jeden plus.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dostałam kapcie, skarpety i książkę. A od chłopaka nic nie dostałam po dziś dzień ;____;

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^