wtorek, 17 grudnia 2013

Książka

No, tak jak większość zwyciężczyń z konkursu bukowego, dziś poszłam odebrać nagrodę.
Okazuje się,że... wszystkim dano tylko książki,a w nagrodach jest wyraźnie napisane,że książka i lalka.
Dziewczyny pisały już do organizatorów co z lalkami.
Myślę,że bukowylas sponsoruje tylko książki, lale to działka Mattel'a.
Pewnie przyjdą później... mam nadzieję -.-

4. Każdy ze Zdobywców Nagród otrzyma lalkę o wartości 69 zł brutto oraz egzemplarz wybranej przez siebie książki z serii Monster High w miękkiej oprawie o wartości 29,90 zł brutto (dalej również oddzielnie: „Nagroda” lub łącznie: „Nagrody”).

Dziwne jest to,że książkę dostałam w twardej oprawie,a lalki nie ma. 
Coś kantują chyba. Wmawiać,nie wmawiam sobie,że czytać nie umiem,bo czytałam to chyba z 10 razy i przecież wyraźnie pisze lalkę i książkę...

W sumie nawet dla samej książki bym mogła startować w tym konkursie,ale już jak coś piszą,to niech dotrzymują. jednak tam jest dopisek ,,dalej również oddzielnie'' ---> Doślą dopiero?
Jak dla mnie to się ,,nie opyla'',ale ok, ja po prostu chcę moje ,,należne'' XD


10 komentarzy:

  1. Nie jesteś sama. My w szkole mamy takie cudowne (bez sarkazmu) coś, że możemy mieć tylko jeden sprawdzian na dzień. N o to nauczyciele się wycwanili, i jadą kartkówki -.-"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tak samo ;_; Kartkówka za kartkówką -.-"

      Lady of the Dark

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja to samo ;_; Chcę moje należne XD Sorry,myślą,że zaszczytna (sarkazm) twarda oprawa coś naprawi? No nie no,padłam -.-

      Usuń
    2. Nom, napisane. Mam nadzieję,że raczą łaskawie odpisać -.-

      Usuń
    3. Ja nie brałam udziału w tym konkursie, ale zrobiłabym tak samo jak wy. Dopominałabym się o swoje :P

      Lady of the Dark

      Usuń
  3. Ja jeszcze tam dzwoniłam ale nie umieli mi odpowiedzieć czy wy też macie na kopertach 2 w kółku bo to chyba oznacza że to jedna z 2 paczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bo ja patrzę na opakowanie koperty :3
      Bosz... mogli od razu powiedzieć XD Dzięki za info. W razie co mi odpiszą i kit...

      Usuń
    2. Ja do nich posłałam maila jakiś tydzień temu na ten e-meil
      co nam podawali i jeszcze mi nie odpisali :(

      Usuń
  4. To proste :) Nie chcieli wysyłać ci lalki dlatego wysłali książkę w twardej okładce a nie miękkiej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^