czwartek, 12 grudnia 2013

Imieniny,urodziny i nowa zakładka ;)

Cóż, dziś są moje imieniny. 
Na nie,miałabyś Twyla,która przyszła trochę za wcześnie (o Gigi nie wspominam XD).
Moja w tym wina również,bo nie mogłam się powstrzymać i się do nich dobrałam :P
Jutro w ramach wyrównania (środek tygodnia -.-),mama powiedziała,że pójdziemy na jakieś zakupy.
Galeria duża,więc wybór jest. Myślę,że wypatrzę coś zabójczego dla siebie :3
Dziś również....
Clawdeen kończy 3 lata! :)
To moja najstarsza monsterka. Ona była tą ,,najpierwszą''.
Niestety przeżywała tygodnie samotności (dokładniej półtora :P)
zanim zjawili się inni,by dotrzymać jej towarzystwa.
Ah! Ta świadomość,że ,,siedzę w tym'' już 3 lata,a przez ten czas mam na koncie 15 monsterek.
Wypadałoby to uczcić,nie tylko moje,jak i jej święto.
Dlatego pojawi się nowa zakładka - urodziny.
Tam będzie wpisane kiedy dostałam jaką lalkę.

 

_____________________________________________________
Uwaga! Pod tym postem można zgłaszać piosenki do MonsterBit! Pojawi się w weekend.
Biorę tym razem 6 pierwszych zgłoszeń. 
Piosenka nie może przekraczać 4 minut. Trzeba podać swoją nazwę,autora,nazwę piosenki i opcjonalnie link do youtube z nią.

10 komentarzy:

  1. Don't Run Away
    Tyler James Williams
    http://www.youtube.com/watch?v=LrBHAr1d6oU

    Piosenkę zgłosiła: Lady of the Dark

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego! :D
    Last Christmas-Wham
    xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Venus
    Lady gaga
    http://www.youtube.com/watch?v=nP3ctBs3510

    Shaane

    OdpowiedzUsuń
  4. No nazwa to Dyla Threefive xD
    Epica- "Delirium".

    OdpowiedzUsuń
  5. Maks 4 minuty? Eee tam, takich krótkich piosenek nie słucham... Ale intra, mmmm, to co innego :D
    Rhapsody Of Fire - Vis Divina
    http://www.youtube.com/watch?v=gEnWj7OsM5o

    To nie PIOSENKA, to INTRO albumu.

    OdpowiedzUsuń
  6. A, i ''piosenkę'' zgłasza Lorraine Torres.

    OdpowiedzUsuń
  7. Upiornych imieninek ;3

    Falling in Reverse- Raised By Wovles
    http://www.youtube.com/watch?v=OdhwReKyZmo

    OdpowiedzUsuń
  8. No i zgłaszam ja Upiorna Spectra xD No to załatwiłaś Lorrika xD Ona chciała chyba jakąś mega długą... xD Chyba :O

    OdpowiedzUsuń
  9. KONIEC! :) Więcej piosenek już nie przyjmuję. Jest już 6.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^