wtorek, 24 grudnia 2013

Wesołych Świąt!

Laki i laleczki,straszyciele i straszyciółki,potwory wszelkiej maści... 
Pragnę wam życzyć niezapomnianych świąt!: Zabójczych przyjaciół, strasznie fajnych prezentów, 
koszmarnie miłego czasu spędzonego w gronie najbliższych,
 dobrych ocen i wszystkiego innego,co do szczęścia i spełnienia byłoby jeszcze potrzebne.
Przy okazji,pragnę życzyć jeszcze upiornego Nowego Roku, 
by był jeszcze lepszy od tego i jeszcze bardziej lalkowy :)

Moi straszy-podopieczni również mają swoją choinkę :


Niedługo pojawi się foto-story o ubieraniu choinki :3

9 komentarzy:

  1. Czy twoja Lala ma zeza, czy tylko mi się tak wydaje?

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja też mam fotostory jak moje monsterki ubierają choinkę , siostro xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostałam Rochi SCOF!!! <3 <33 Piękna

    OdpowiedzUsuń
  4. Dostałam Lagoonę Blue DC! Ale się cieszę!
    #Kizia Mizia#

    OdpowiedzUsuń
  5. dostałam CAM harpie :),lalke Draki 13 życzeń:)) oraz książkę ''przyjaciolek''
    oraz pozzle też z mh .Coś mi sie dzieje z klawiaturą nie zwracajcie uwagi na błendy

    Zakochana w mh

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dostałam Abbey MF :D Jest super.

    Lady of the Dark

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dostałam Cleo i Gholię Classroom:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^