środa, 27 listopada 2013

Imbecyle -.- // Andrejki ^^ // Kuba- ty to wyczaisz :*

Kolejne ,,historyjki z życia''.
Otóż teraz mam 2 sprawy,którymi chcę się z wami podzielić.
Pierwsza nosi tytuł ,,Imbecyle''. Inaczej, grzeczniej nie umiem tego nazwać XD
Tak się składa,że Ally dostała wyróżnienie (jeśli tak to można nazwać) za pracę na gimpie :)
Zadaniem konkursowym było zrobienie logotypu.
Okey. Zrobiony,dany,wysłany.
Niestety,ktoś mnie ,,wyrolował''. W konsekwencji - ja jego.
O kim mowa? O ,,geniuszu'',który pomylił nagrody!
Mój pen drive,kubek i inne duperele trafiły się jakiemuś małemu chłopcu z klasy 1-3, podstawówki.
Już widzę płacz tego dzieciaka,jak okazało się,że dostał różowe duperele,zamiast to co inni.
Ja muszę zadowolić się piórniczkiem w lamerskie myszki (ale za to full wypas jeśli chodzi o wyposażenie XD!),koszulką (która ma wielki napis z przodu,więc jest 99% szans,że szybko pójdzie na szmaty), niebieskie ,,coś'' do nakładania chyba pudru (dla chłopca?! Dafuq?!), breloczkami (które są nawet bardzo ładne :)),długopisami,notesem i bransoletą odblaskową. Oczywiście dochodzi do tego dyplom.
Ale! Ale! Jak to nasza kochana pani pedagog powiedziała - mi się należy :3
Dlatego... oprócz tych ,,nagród'', dostanę jeszcze to,co mi wiszą.
I kto tu jest górą? Piórnik nie wiem,albo mama weźmie do pracy,albo młodszemu kuzynostwu się da jak im się spodoba. Jest całkiem nowy, tylko... dziecinny jak nie wiem ;_;
Z resztą,na rzecz myszek mam zamienić mój z MH? Hahahahahaha, no chyba nie :3
A niech spróbują mojego logotypu użyć,to chyba tyłki przetrzepię...
------------------------------------------------------------------------
2 nazwa to ,,Andrejki''.
Wiem, powinno być ,,Andrzejki'',niestety moje przejęzyczenie przechrzciło imieniny taty.
Dziś o 16.30 do 18.00 będę na zabawie andrzejkowej. W środku tygodnia?
No niestety. 
W piątek nie,bo się ksiądz uczepił,że post (i tak będę jadła do rozpuku to co mi się podoba -.-''),a w czwartek nie pasowało pani :/
Tak więc ,,Będzie,będzie zabawa i będzie noc,będzie mało,będzie głośno XD''
Szykujcie się bloki koło mojej szkoły! 2c będzie wam dawać po uszach :3
--------------------------------------------------------------------------
Ostatni temat zawdzięczam mojemu najukochańszemu diabełkowi <3
Opłacało się kuzyna wtajemniczać w Monster High.
Na święta miałam dostać Gigi,nie?
No właśnie byłby problem. Dziś mama powiedziała,że nie będzie czekać,a tu puf! Wywiało ją ze sklepów.
Okazuje się,że kuzyn ją znalazł :3
Nie no,taki chłopak to najlepsza rzecz dla monster-fanki ^^

By nie było sucho,jak niektóre suchary z ,,gali'' rozdania nagród:




1 komentarz:

  1. Gratulacje wyróżnienia! U mnie zabawa jest dziś, teraz, w tym momencie. Mi się nie chciało pójść. Ach! Już sobie wyobrażam jutrzejsze hejty. Powiem, że świętowałem pierwszy śnieg tej zimy ^^" Twój kuzynek ma na imię Kuba? Wdzięczne imię >.<

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^