czwartek, 14 listopada 2013

Spectra nad morzem (4)

*...* - narrator,czynności
J- Ja 
S- Spectra
V- Venus

 
*Spectra posłusznie zeszła z górki*
S- To czyli już wracamy do domu? :(
J- Nom. Zimno już trochę. Wskakuj do torby!
S- Ok :c
J- No nie smuć się, jutro też przyjdziemy ;)


 
J- Spectra! Gdzie ty znowu się podziałaś?
*Duszka macha mi z półki*
S- Nic,opowiadam Frankie i Venus jak było na plaży :)
J- Nie zimno ci w kostiumie? Choć po sukienkę. Buty już znalazłaś?
S- Tak. 


 
S- Chwila... a moja walizka? Leżała tu!
J- Chyba ją schowałam,zaraz przyjdę. Ehh... gdzie ta torba...
*trwały poszukiwania walizki*


 
S- Dobra,to ja sobie posiedzę,a ty szukaj :3
*rozłożyła sobie koc*

J- Tu jest. Proszę.
S- Wyjdź.
J- Omg. Okey... Idę na moment po coś do picia z lodówki. Masz minutę -.-''
S- No to dalej,dalej dalej ;_;


 
*Gdy wróciłam Spectra siedziała skołowana w samym ręczniku*
J- Nie zdążyłaś?
S- Nie w tym rzecz... walizka jest pusta! :C
J- A... czemu sam ręcznik?
S- Bo mi takie coś uszyłaś... zepsuł mi się top ;_;
J- No chyba ty nie umiesz się obchodzić z delikatnymi ciuszkami :>
S- E,tam, ja po prostu chcę dostać sukienkę! 
J- Hmmm.... Nie wiem gdzie ona jest. Jeszcze poszukam.
S- Chwila... mam pewien artystyczny pomysł *O*
J- Dajesz.




 




J- Hehe,brakuje ci jeszcze koon's ball *O*
S- Pfffy! Ja jestem sztuką. Sama w sobie,złotko <3
J- Nie wiem co powiedzieć ._.
S- Bo nie musisz. Wiem,że jestem wybitną modelką <3
J- Ok ok... następnym razem wyślę cię na Top Model...
S- Nie... za niska jestem :C
J- Hahahahaha xD Szczerość twa nie zna granic ^_^
*Zobaczyłam,że coś wystaje z torebki duszycy*
J- Spectra... Czy można zabić ducha 2 raz? 3:D
S- Nie :)
J- Masz szczęście -.-'' Zobacz... oto twoja kiecka. Ja ją szukałam po całym pokoju,a ty ją miałaś w torebce!


S- Rzeczywiście :O Dawaj ją :3



S- Wow! Jak tu wysoko *o*
J- Zakładaj te buty -.-''
S- Nie jesteś wrażliwa na piękno przyrody :c
V- Ekhem! POKOJU >_____<
S-Żartowałam ;3



KONIEC

Następna sesja będzie z... Draculaurą :)
Przepowiadam słodziutki klimat. I to dosłownie! :>




7 komentarzy:

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^