niedziela, 24 listopada 2013

Nowa generacja!

Jak pewnie wiecie, na oficjalnej stronie Monster High zmieniono BIO'sy wszystkich postaci.
Postanowiłam nie być ,,gorsza'' i w ten sposób moja OC dorobiła się nowiutkiego opisu w nowym stylu.
Przesiedziałam nad tym 2 weekendy (4 dni,dla niekumatych :)),ale było warto.



Pragnę tylko dodać,że bazę do opisu robiłam sama, z mieszanki Nefery i Cleo.
Postać i jej zwierzaka tradycyjnie - dostępne bazy są w grafice google.
Myślę,że jeszcze je jakoś przyozdobię, bo jakoś tak nie pasuje mi górne okienko (z szafkami). Takie puste...
Koniec końców jestem zadowolona.




7 komentarzy:

  1. a mi wyskakuje błąd jak chce w to wejść

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę powiedzieć, że ta wersja Aleksy jest dużo ładniejsza do starej :) Rozwijasz się ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo tamta paint, ta gimp :P Szczerze? Jak ja mogłam żyć bez gimpa *O*

      Usuń
    2. xD
      Ja na Gimpie się dopiero uczę (czyt. nie mg nic zrobić bez poradnika Lorr xD). A tak widzę, że mieszkasz bazy: dawaj twarz Cleo (bo ta to od Cleo?) na inne basy, bo z painta jak widziałam serie, to na każdej All ma inną twarz xD zwłaszcza na Polsce :3

      Usuń
    3. Ta baza jest Frankie. A basy mieszam, by nie było nudno. Czasem np. doklejam nogi z jednej- do drugiej i na odwrót XD

      Usuń
    4. Źle ze mną, baz nie rozróżniam xD No, tylko podpowiadam, bo po prostu na starych na KAŻDEJ miała inną twarz xD

      Usuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^