piątek, 8 listopada 2013

Spectra nad morzem (3) (foto-story + sesja)

S - Spectra
J - Ja
*...* - Narrator,czynności

*Doszłyśmy na miejsce. 
Rozłożyło się koc i patrzyło na morze. 
Spectra kopała coś w piachu, obsypała mnie* 

 

 

J- Ej! Spectra, co ty tam budujesz? I uważaj gdzie sypiesz -.-''
S- Dobra,dobra,a co do tego co buduję,to ściśle tajne...
J- Hmmm... górkę?
S- Nie.
J- Zamek?
S-Zobaczysz! I nie,nie zamek!


 

S- Daj mi budować. Potem pokarzę :)

*Minęło trochę czasu*  


 

S- Ta daaam!
J- Co to jest? O.o


 
S- Jak to co? Tron! Dla mnie! 


 
S- Ogłaszam się KRÓLOWĄ PLAŻY!
J- Jaśnie duszyco... schodź,bo jeszcze spadniesz i mi się pobrudzisz...
S- No dobra... ale cyknij mi jeszcze 1 fotkę jak stoję na moim super tronie!
J- ... ok...


 
J- Dalej,złazimy.

(...)
Ciąg foto-story nastąpi... kiedyś :P
Teraz część sesji.










 




 

 


 
+
 

Zdjęcie bez efektu niestety mi się nie zachowało :( Nie mogę go znaleźć :/
Musicie nacieszyć się tym bez pary :P

Jest to jeszcze nie koniec historyjki Spectry.

C.D.N!

Uwaga!
Teraz małe ogłoszenie. 
Dziś lub jutro pojawi się pierwszy rozdział 2 części książki o mojej OC.
Do tego, jutro (miałam dziś,ale no niestety tak wyszło) jadę po pistolet do kleju.
Coś czuję,że mebelki monsterek przejdą małą odnowę :)


4 komentarze:

  1. Spoko :D U mnie Spectra PD również jest częstym obiektem sesji ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Łuuuuuuu, mebelki*.*
    Kizia Mizia

    OdpowiedzUsuń
  3. Sorry,że wczoraj nie pojawił się rozdział :C Dziś będzie. Wczoraj nie mogłam :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Długo czekałam na tą część :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^