czwartek, 14 listopada 2013

Zaszczytne 2 miejsce :)

Być może kojarzycie bloga tego bloga.
Otóż jak paru zdążyło zauważyć... zajęłam 2 miejsce w konkursie na symbol Halloweenowy!
77 głosów i 50 sd w nagrodę. Pierwszy raz wzięłam udział w jakimś ,,plastycznym'' konkursie na tym blogu,moja praca była robiona na szybko - nudziło mi się. Tu taka niespodzianka :)

Dziękuję wszystkim za głosy! <3


 

Dziś w szkole również miałam fajny dzień - co prawda siedziałam do późna,ale za to w-f nie było.
Właściwie to był,ale mieliśmy wolne. Pani pozwoliła mi nawet zjeść z koleżankami Bake Rolls'y :)
Potem się poskakało parę razy w linkę i ,,uwaliło'' na jeden z materaców. 
Chemia minęła całkiem dobrze - 6 się zapowiada z rozpuszczalności ^_^
Matematyki w sumie też nie było,bo była z tego jedna,wielka godzina wychowawcza (matematyczka to moja wychowawczyni XD). Mówiliśmy o projektach,co robimy, o czym... itd.
Polski - film.
Biologia to był istny horror. Chłopaków ,,zatrudniono'' do zszywania gazetki.
Ten w kółko trzaskający zszywacz irytował tak bardzo jak się da -.-
Ale przynajmniej nic prawie nie robiliśmy też XD
Religia? Praca w grupach. 2% pracy i 98% gadania o wszystkim i o niczym :P
Czemu taki lajt? Moja szkoła kończy jutro 25 lat i robią takie cyrki.
Jutro przychodzę na 9.50,na galowo i siedzę ze straszyciółką w radiowęźle.
W razie co,jakby ktoś z gości chciał zobaczyć nowy sprzęt.
Niestety, na ,,dzień dobry'' kartkówka z niemca... ale przynajmniej pracę klasową z matematyki odwołali!


Mam taki dobry humor,że dziś dodam za chwilkę jeszcze jeden rozdział. Może jeszcze postaram się zrobić kontynuacje Spectry.


1 komentarz:

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^