sobota, 23 listopada 2013

,,Młodsze chcą być starsze, starsze chcą być młodsze''

Dziś, jak co jakiś czas moje małe aktualności.
Temat postu zawdzięczam przypomnianemu kawałkowi Grupy Operacyjnej.
Nie wiecie,jak ja bym chciała być młodszą. Choć o te 2 lata.
Chłopacy,przyjaciółki, wszystko nie ma sensu,gdy nie masz kilograma tapety.
Musisz się dopasować... STOP!
Cały czas liczę na wyniki bukowego lasu.
Gdy już będą (a pewnie 2 grudnia,bo niestety według zasady ,,Co masz zrobić dziś zrób jutro'')
pokażę swoją fotkę.
Eh... wtedy przyjmuję wszystko,że staro wyglądam.
Pocieszam się tym,że moja przyjaciółka jeszcze starzej :P

Poza tym, na święta zagości u mnie nowa lokatorka.
Będzie nią Gigi Grant. Mama poszła na mój ,,układ warszawski''.
Być może to nie koniec,bo kuzyn się skarży,że mu brakuje ,,męskiej części Straszyceum'' u mnie.
Też myślę,by kiedyś sprawić sobie jakiegoś upiora.
Mam 13, z czego 11 panien.
Niestety muszę się cały czas wstrzymywać z przyprowadzeniem nowej upiorki do domu (mama mówiła,że przy najbliższej okazji sprawdzimy czy będzie), bo biorę udział w trzech konkursach, w jednym jest właśnie do wygrania Gigi (gazetka ;3).
Do tego może będę mogła liczyć na jakiś drobiazg z monsterkami lub Gagą,bo jedna z BFF mnie wylosowała. Mi się trafiła... pani XD
Mogłam wylosować chłopaka (oj,kompletnie nie wiem,co oni lubią). Więc poniekąd się cieszę.

Do tego,chyba skończę z okularami...
Przyjaciółka z ławki pisała test,no to ja ,,wypad do innej''.
Byłam w trzeciej (zwykle siedzę w 1 lub 2) to pustka.
Jakieś niewyraźne zarysy, no nic.
Później spisywałam od innej koleżanki.
No,dosięgło mnie to. Mama krótkowidz,tata krótkowidz i jedna siostra też.
Więc jest 90% szans,że i ja będę musiała nosić okulary ,,na dal''.
E,mogło być gorzej. Tylko jakie oprawki sobie wybrać?
Myślę,że kujonki. Zawsze mi się podobały.

Zaraz pewnie dopiszę parę rozdziałów i jeden dodam tu,jednak kuzyn może przyjść w każdej chwili i nie mogę obiecać :P






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^