niedziela, 25 sierpnia 2013

Foto-story: Kto wygrywa? (część 1)

J-Ja
C-Cleo
N-Nefera
F-Frankie
S-Spectra
Ro-Rochelle
R-Razem
N+F - Kombinacja imion, znak że mówią razem (tu np. Nefera i Frankie)
*czynności lub narrator*


J- Upiorki,zebrałam was tu byście zdecydowały,które z was pojadą ze mną na Rodos :)
R- Uuu! Ekstra!


C+N- Możecie już zacząć nas pakować. My pojedziemy.
S- Chyba sobie żartujecie! Ja z Frankie pojadę.
Ro- Chwilka, ja również chciałabym pojechać.
F- Nic z tego! Ja chcę pojechać. W końcu to w moją walizkę się pakujemy!
J- A właśnie... Frankie użyczy walizki temu,kogo wybierzecie *le strollowanie Frankie*
F-E,ja? Ugh -.-

*Zaczyna się ostra sprzeczka,każda upiorka chce pojechać*
Ro- Straszyciółki, musimy dojść do ładu i składu! Są tylko 2 miejsca.


F+S+N+C- Niby jak mądralo?!
Ro- Em, no...
F+S+N+C- NO WŁAŚNIE!
S+F- My pojedziemy. Koniec,kropka.
C- Nie zgadzam się!
N- I ja również!

 

*Wszyscy się po obrażali*
Ro-Ally! Pomóż!
J-Ehhh... z wami to dojść do porozumienia. Poczekajcie. Coś wymyśliłam...
*Poszłam do pokoju i za chwile wróciłam*

 

*Kładę koło nich karteczki i kredkę*
J- Losowanie.
Ro- Dobra.
S- Na to mogę pójść.
N- Ja zawsze mam szczęście do wygrywania. Również zgadzam się na to.
F+C*mówią razem to samo jakby chórem*- A mi wszystko jedno,bylebym wygrała.

 

C- Mam nadzieję,że to ja pojadę...
*Cleo chwyta za kredkę i podpisuje się*

 

C- Gdzie mam położyć?
J- Tam na podłodze.


 R- Mamy!
Ro- Kto losuje?
C+N+F+S- JA!
J- Zaczyna się... Rochelle! Ty losuj!

CDN :)

+
Pamiętniki z wakacji ;P Wiem,że Rochelle ma inny wiek,ale tylko 2 cyfrowe liczby przyjmuje generator :/

 http://foteczka.net/generator-pamietniki-z-wakacji/download/pzw_1969715881_foteczka-net.jpg




4 komentarze:

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^