piątek, 16 sierpnia 2013

Nietypowa sesja ;P

Otóż może czytaliście, byłam na 2 dni u kuzynki (2 kuzynek przez 1 dzień ;P). 
Pogoda była super i latało się po podwórku i robiło się zdjęcia... zwierzakom :*
Kuzynka ma u siebie 2 psy i 1 kota, a u wujka (tam gdzie nocowało się XD)  3 kotki i 1 pies.
Niestety koty wujka złapały coś i trzeba było im dać spokój na te 2 dni ;-;
No trudno,mam jeszcze ich stare zdjęcia.
Ally jak głupia latała po całym podwórku z kuzynkami za psami :>
Fajne,miłe zwierzątka *_*

Nie przedłużając - oto fotki ^.^


Oto przed państwem Zgredka! Malutki szczeniaczek kuzynki. Zdjęć zrobiło się mało,bo ten maluch cały czas bawił się z innymi i ciężko było ją uchwycić :>
Dziś była bardzo śpiąca. Jak śpiąca królewna,zajęła sobie najwygodniejszą poduszkę na sofie i siedziała koło nas jak oglądałyśmy TV. Jeśli chodzi o jej imię... ciocia uwielbia Harrego Pottera ;P Oryginalnie ;3


 Ta tutaj, to Kula. Przyszywana mama Zgredki ;* To nie jest jej prawdziwa mama,ale bardzo dobrze się nią opiekuje. Ona również nie ma zbyt dużo zdjęć :<




Ten tu przystojniak to Oddie :P Jedyny samiec w psiej gromadzie ^.^
Rozrabiaka,ale słodki rozrabiaka :* Kiedy było słońce,wylegiwał się przy krzesłach na podwórku i ani myślał się ruszyć XD


Ta kotka kocha aparat! Sweetie pięknie pozuje. Kociak chyba znalazł swoje powołanie ;P
Jak dla mnie ma śliczny pyszczek *_* Zdjęcia zrobione dawno, teraz kotka jest trochę... grubsza XD
Oto kotowata wersja Shakiry,ponieważ Sweetie będzie miała może małe kotki,a mimo to pozuje doskonale ^.^

 

Ta kotka to Emilka,siostra Sweetie. Jest bardzo nieśmiała ;) 
W zdjęciach pokazuje nieśmiałość. Długo oswajała się z tym,że robię jej zdjęcia,ale jak zobaczyła siostrę,to chyba zrozumiała,że nie ma się czego bać i spoglądała w komórkę :* Ona również może będzie miała maluszki *_*


To się nazywają kocie ruchy! Przed aparatem najstarsza kotka z zadatkami na Tap Madyl :P
Oto mama Sweetie i Emilki - Purrsephone/Kitka. Kuzynki nie potrafią się dogadać,które imię jej dać XD 
Ma ona też siostrę,która jest kuzynki na wyłączność i ma na imię Meowlody (tak,lubi MH). W sumie mi obojętne to,jak na nią się woła, ja zawsze i tak mówię ,,ej kocie'' XD Choć jak już używam imienia Purrsephone,bo to mi powiedziano jako pierwsze... przyzwyczajenie :P


Tutaj siedzi Chris. Swoje imię zawdzięcza miii ;) Ma brata, Sofoklesa. Temu drugiemu nie zdążyłam zrobić zdjęcia. Podobni są,jednak Chris poszedł już do wydania :C

Wszystkie zdjęcia dedykuję kuzynce,która ponaglała mnie w dodaniu tego ;P Pozdro ;>








11 komentarzy:

  1. Jakie słodkie zwierzaczki.Najładniejsza Sweetie i Oddie.

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje aleskie że pokazała moje i dziadka puple najbardziej jestem dumna ze kulki to starowinka ale i tak kocham tego psa za troskę jaką daje zgredce

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne fotki! Najsłodsza Zgredka i Sweetie :) Czadowe jest to zdjęcie jak Purrsephone się przeciąga :D
    Chciałabym przytulić wszystkie te Pusiaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chris najlepszy!!lofciam rude koty.Mój Ziomek to rudzielec<3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^