sobota, 10 sierpnia 2013

Foto-story: W wilkołaczkach siła! (część 2)

J-Ja
C-Clawdeen
L-Luuuna
R-Razem (Luuuna i Clawdeen)
*Czynności lub narrator*


*Ponieważ dziewczyny się pogodziły poszłam po przechadzać się po działce,jednak dopadła mnie myśl - A jeśli tam już się biją?!*

 
*Słyszę co gadają*

L-Clawdeen, jesteś beznadziejnym samolubem!
C-Nie słyszę cię! Muzyki słucham. Wypchaj się!
L-Tyyy...
C-Tak, ja?
 J-Znowu się kłócicie? -.-'' Wyszłam tylko na 10 minut! A... co tu robią moje słuchawki?! :O
Deen,czy ja ci pozwoliłam?!
C-A co ja miałam zrobić!? Wysłuchiwać mojej głupiej kuzyneczki!? Zabrałam sobie by nie słyszeć jej irytującego wycia.
J-Dawaj.
C-Nie!
J-Oddaj ._.
C-Nie!
*Zaczęła uciekać,ale zaplątała się w kabel*

C-Kuurczę...
J-Teraz mogę zabrać? -.-''
C-Tak! Ale przy okazji możesz też Luuunkę :*
L-Wciąż tu jestem futrzasta ofermo -.-
C-Weź to,wyplątuj mnie!
J-Ehhh... okey.



*po wyplątaniu Deen chciałam iść po coś do jedzenia, niestety - jak tu je zostawić same!?*

J-Jeśli zostawię wam te słuchawki nie będziecie się kłócić?
R-Spróbujemy...
J-Tak albo nie.
R-No okey,ale...
C- Słuchamy Strachanny!
L- Po moim trupie,puścimy Selenę Duchez! 

J-Nic z tego,ja wybieram. Aura Dione dla was.
R-O! Kochamy ją!
J-To chociaż spróbujcie być Friends -.-''
R-PUSZCZAJ NIE GADAJ! :@
J-Okey ._.

*Po paru minutach*
J-Już jestem!
R-CIIIIIIIII!!!
J-To ja już się boję jak się baterie w mp4 wyładują! Haha :P
THE END :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^