niedziela, 25 sierpnia 2013

Mój manifest - ,,Nie wstydzę się upiornego''

Dziś poszłam do sklepu. Od co,dokupić sobie zeszyty i jakiś nowy worek na w-f.
Przechodziłam,przechodziłam pomiędzy półkami i... w moim koszyku znalazły się same artykuły Monster High.
Cóż, może uznacie mnie za ''szaleńca'' i powiecie ,,a co,jak cię wyśmieją?''.  Jakoś zawsze robiłam to,co uważałam za słuszne. W 1 klasie gimnazjum miałam piórnik z MH,zeszyty oraz worek. Nie wstydzę się tego,co lubię/kocham. 2 klasie będzie przeczuwam to samo. Piórnik? Zostaje,a w nim kredki również MH. Worek? Ten niestety się zniszczył,ale kupiłam dziś nowy. Zeszyty? Idą, zaraz poprzyklejam naklejki (również z MH) i podpisuję z dumą ''2 c''. Brelok do kluczy z MH również trafi do plecaka. Pokój? Istna tragedia XD Urządziłam w nim dosłowne monsterkowe sanktuarium,a na honorowej szafce,zaraz przy wejściu,stoją moje kochane straszydła. Wszędzie wiszą plakaty,naklejki poprzyklejane gdzie się da,jednak moi rodzice mówią mi,że to mój pokój i mogę z nim zrobić co chcę,byle by wszystko kiedyś można było zdjąć. Nie ma wampi-problemu! ;) Pamiętam jak kiedyś na wycieczce miałam soczki z MH (dokładniej z Draculaurą), wyjęłam i usłyszałam ,,Ludzie,patrzcie, ona ma soczki Monster High!''. Myślałam,że zaraz usłyszę hejty o tym, jakie to jest beznadziejne,ale zamiast tego było ,,Dasz łyka?'', ,,Jak to smakuje?'', ,,Fajnie wygląda!'', ,,Kto jest na tym soczku?''. Kolejną sytuacją był mój zastrasznisty piórnik. Siedziałam w 3 ławce na matematyce,nauczycielka wyszła zanieść dziennik. Kolega odwrócił się,spojrzał na piórnik i ujrzałam na jego twarzy zdziwienie.
,,Monster High?'', odpowiedziałam,że tak. Oczywiście znowu byłam przygotowana na np. ,,Omg, nie za stara jesteś?'',ale miłą niespodzianką było to,że Mikołaj (bo tak miał na imię) porwał szybko mój piórnik i powiedział ,,Ale masz w nim bałagan, ja to naprawię!'' i zaczął porządkować całą jego zawartość XD 
Kolejna miła przygoda, to zeszycik. Był on z Lagooną,Frankie,Cleo,Clawdeen,Lalą i Ghoulią. Wzięła go koleżanka na historii jak skończyłyśmy obie testy przed czasem i zaczęła oglądać i przy okazji pytać ;P
Jako tą,która jej się najbardziej podobała wskazała Frankie,po czym pokazała,że też ma coś z MH (był to różowy ołówek). 

Pamiętaj,że jesteś zawsze upiornie fantastyczna/y! Nie ważne,co mówią inni! Nie wstydź się pasji i rób dalej to co kochasz jeśli nadal tego chcesz! Twój wiek nie jest żadną przeszkodą! Zawsze możesz trafić na złych ludzi,ale na świecie jest też pełno dobrych :)

Jeśli przyłączasz się do akcji napisz swoje straszliwie miłe przygody z MH. Wklej do postu również adres do tego bloga,by inni również mogli się dowiedzieć o wszystkim ;D. Do tego umieść link do swojego posta w komentarzach ;) Lista blogów zgłoszonych do akcji będzie w najnowszej zakładce o nazwie takiej jak tytuł posta.

Pokaż,że jesteś dumny! 
,,Be Yourself, Be Unique, Be a Monster''! 

 

Lista blogów,które przyłączyły się już w akcję można już zobaczyć w zakładce.

16 komentarzy:

  1. zawsze do mnie wpada sąsiad i sie wyśmiewa że jeszcze uwielbiam monster kiedy mam jeszcze 13 lat na szczęscie była przyjaciółka i ramch obrny sie pyatł czy juz nie wyrósł hot wheelsów

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam portfel , zeszyty , linijkę i kupę innych rzeczy z MH. Napoczątku jak zaczęłam czytać o tym blogi to wstydziłam się. Za każdym razem kiedy kupuję lalkę mama patrzy na mnie z pogardą. Ale ja się tym za bardzo nie przejęłam. Kiedy odkryłam równe zamiłowanie do MH równej moich koleżanek co do mnie pokazałam im waszego bloga. Od tej pory można jedną z nich znać jako Nasya. Zaczęłśmy tylko rozmawiać o MH . Pokazywałyśmy sobie swoje lalki. Wszystko jest ok. Nikt się nie wyśmiewa.
    Za wszelkie błędy przepraszam. Piszę na fonie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna akcja ! Mój post już na blogu http://kasia-mh.blogspot.com/2013/08/nie-wstydze-sie-upiornego-manifest-u.html :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w szkole mam bardzo podobnie. Przyniosłam kiedyś lalkę MH do szkoły i kiedy wyjęłam ją z plecaka momentalnie wszyscy mówili do mnie:
    " Nie jesteś już za stara na lalki?" Co za dzieciniada!"
    Ale pewnego dnia ( byłam w tedy u koleżanki) Powiedziałam, "Może zrobimy protest?! Przynieśmy do szkoły lalki MH! Zobaczą że nie wolno się z nas śmiać!" Ale to była dopiero połowa planu. Gdy przyszłyśmy itd. przy klasie wyciągłyśmy sobie lalki , w tedy chłopaki wyjęli sobie samochodziki. I bawili się oni. Gdy ktoś tam powiedział że nasza klasa to dzieci chłopaki podeszli do nich i zaczęli gadać "Co, z nas się śmiejesz?! A w ryja Chcesz?!!"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No :D Dobre. Oni kiedyś (w dwójkę) pobili chłopaka z 5 klasy ^^

      Usuń
  5. też tak bym chciała....niestety moja klasa jest wredna...naprawdę

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja przygoda z MH zaczęła się wtedy kiedy do telewizji trafiła pierwsza reklama MH. Wcześiej byłem zaciętym fanem Scooby Doo. fascynowały mnie potwory*o* gdy zobaczyłem Dueca od razu wskoczyłem na stronę. zaciekawienie MH trwało 2 tygodnie? skończyłem jak dowiedziałem się że to jest dla dziewczyn(bez urazy xD) a poza tym zaczynał się rok szkolny i miałam mało czasu na cokolwieg ;( To była dłuuuga przerwa. powróciłem w listopadzie 2012r. jak siostra mnie do tego namówiła a poza tym koleżanki zaczęły o tym mówić i kazały mi rysować Frankie bo ją uwielbiali -.- Holt jest o wiele lepszy. potem zacząłem szaleć. Znałem się na tym lepiej niż one (głownie dzięki My'u ;)) Do teraz tu jestem, czytam i interesuje się^^ nawet koledzy nie mieli żadnych docinek, nawet to akceptowali >.< koleżanki (głównie jedna xD) chciały ode mnie wiedzieć wszystko - postacie, serie, lalki. Teraz sie tym tak nie chwale ale czasami wręcz kipie tą upiorna energię *^* Jestem zadowolony z tego jak mnie traktują moi znajomi i nie chce tego zmieniać ^...^

    Derick Blackwild

    OdpowiedzUsuń
  7. Aleksa, jestem z Ciebie dumna, podziwiam to, że potrafisz się tak odważyć :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Już jest mój post ;)

    http://my-monsterhigh-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. I tu się z tobą zgodzę kochana. Też tak mam każdy się ze mnie śmieje tylko nie moja najlepsza koleżanka. Ona wie co to MH. A reszta się ze mnie śmieje ale mam to gdzieś.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja takich przygód nie miałam, pewnie ze względu na mój wiek (mam 10 lat, to normalne w moim wieku (chyba)).

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja do piątej klasy z mh mam różne rzeczy. Jak je wkładałam do koszyka w Biedronce mama się mnie zapytała:
    -A nie będą się z ciebie śmiać?
    A ja na to:
    - I tak mnie to nie obchodzi.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wybiegnę trochę z tematu MH i powiem tylko Love&Tolerate dla wszystkich ludzi którzy wyśmiewają kogoś pasję i zamiłowania.

    OdpowiedzUsuń
  13. Applause!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Kizia Mizia

    OdpowiedzUsuń
  14. gdy pierwszy raz przyniosłam lalki mh do szkoły to sie ze mnie chłopaki śmiali a pare miesięcy potem sami polubili mh.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^