niedziela, 25 sierpnia 2013

Foto-story: Kto wygrywa? (część 2)

J-Ja
C-Cleo
N-Nefera
F-Frankie
S-Spectra
Ro-Rochelle
R-Razem
N+F - Kombinacja imion, znak że mówią razem (tu np. Nefera i Frankie)
*czynności lub narrator*

 

J- Ja zwinę i pomieszam. By było sprawiedliwie.
R-Ok!
 *Po zwinięciu i pomieszaniu*
F+S+C+N- No dalej Rochelle! L-O-S-U-J!!!

 

Ro- Oh! Które wybrać? Em,em... może to. Nie. O,a to z lewej i chyba te... Tak.  Mam!


Ro- Mmmam *denerwuje się bardzo*
F+S+C+N- Tylko dobrze wybierz! Rozwijaj!
Ro- Dddobrze.
*Rozwija i rozwija*

 
J- Wygrywają Frankie i Spectra!
C+N- Że co?! To nie fair!
F+S- To się dzieje naprawdę! Wampistycznie!!!

 
C+N- Phi! To było oszustwo *i idą obrażone z powrotem na półkę*
F- To nie możliwe!
S- Hurrrraaaaa!
Ro- Cóż. Gratulacje upiorki. Widać mnie poszczęści się innym razem.

THE END

+
Kolejne pamiętniki z wakacji :P



4 komentarze:

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^