czwartek, 8 sierpnia 2013

Mała zamiana :P

Stojaki od lalek MH po jakimś czasie się wyrabiają -.-''
Dlatego dziś przeprowadziłam już drugą zamiankę stojaków!
Rozmontowałam parę z nich i zaczęłam składać...
Okazało się,że np. podstawka od stojaka Cleo + patyczek od stojaka Venus świetnie się ze sobą łączą i nie wypadają! :O
Do tego Spectra ''lata'' na stojaku od Luuuny, jest parę milimetrów nad ziemią.
Najgorsze (które nie sposób złapać by nie wypadały) dostały się chłopakom,zawsze jak jest kuzyn (tak, też lubi MH (taki chłopak to skarb *_*) nie lubi,jak to on kiedyś nazwał (przyjęło się ;P) ,,wieszaków'' i każe mi je zawsze wyjmować.

Na dzień dzisiejszy (napiszę tylko te zmienione):
Cleo:
Podstawka-jej
Patyczek-od Venus

Spectra:
Cały stojak-od Luuuny

Venus:
Podstawka-jej
Patyczek-od Cleo

Frankie:
Cały stojak-od Spectry

Operetta:
Podstawka-od Nefery
Patyczek-jej

Nefera:
Podstawka-od Deuce'a
Patyczek-jej

Luuuna
Cały stojak-od Frankie

Deuce:
Podstawka-od Clawda
Patyczek-jego

Clawd:
Podstawka-od Operetty
Patyczek-jego






2 komentarze:

  1. Ale zmiany? :) Zaraz? Czyli ja też jestem skarbem, nie?


    Derick Blackwild

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^