piątek, 28 marca 2014

Sami chłopcy

Ci,którzy zgadywali,że jest u mnie nowy chłopak... mieli rację!
Otóż w moim ,,babińcu'' rozgościł się Holt Hyde w serii SA (opcjonalnie MaS lub SC).
Jest to już moja 18 lalka,w tym 3 chłopak w kolekcji. 
Dziewczyny przyjęły go bardzo serdecznie i zaproponowały,aby 
usadowił się na ,,szkolnym korytarzu'',w męskim gronie. 
Chłopaki też się z nim zaprzyjaźnili.
No i... wydaję mi się,że chyba podoba mu się towarzystwo Diany,Frankie i Operetty... :P
Jednak dosyć gadania. Oto fotki z rozpakowywania. 
Wiem,że nie za dobra jakość,ale kuzyn mnie trochę pośpieszał,bo bardzo chciał go dokładnie pooglądać :)



 

Ah,no tak. Może już kiedyś pisałam o tym,że moja kuzynka ma od poniedziałku 
malutkiego,nowego brata w domu. Na ten weekend jadę ich odwiedzić. 
Dlatego cóż... stąd będzie moja nieobecność. Jednak nie martwcie się,na dysku mam jeszcze 2 sesje Elissabat,z kuzynką też się pewnie coś ,,napstryka'',ponieważ biorę 
większość moich ,,podopiecznych'' do niej.




5 komentarzy:

  1. Dlaczego zmieniłaś tytuł posta? Zazdroszczę ci tego Wyczesa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo on był do innego posta i tak sb spojrzałam i ,,ło jeszu'' xD

      Usuń
  2. Kupiłabym Holta gdybym nie miała Jackson'a. Fajnie,że masz nowego chłopaka :-). Ja też mam trzech: Deuce Basic, Jackson Basic i Ross Clasroom.

    VAMPY

    OdpowiedzUsuń
  3. za ile kupiłaś Holta? ja za 59.99 w auchan

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^