niedziela, 30 marca 2014

,,Sepia''

Myślę,że Elissabat ślicznie wychodzi na czarno-białych zdjęciach.
Teraz postanowiłam spróbować z sepią.

 
  
 
 


  
 

Chyba częściej będę dodawać zdjęcia w tym efekcie. 
Na tyle zdjęć ile miałam (te + 1), blogger zepsuł mi tylko jedno.
Najbardziej spodobało mi się ostatnie zdjęcie <3

Jak pewnie przeczytaliście,byłam u kuzynki. Niestety monsterki nie doczekały się sesji.
Była taka ładna pogoda,że jakoś wolałam sobie pochodzić po dworze :P

Jutro mam rekolekcje. Mam nadzieję,że pstryknę jakieś zabójcze fotki na zewnątrz. Szkoda tylko,że...
nie doczekacie się już zdjęć w plenerze. Działka została sprzedana. 
Jedynie co,mogę ,,pstrykać'' na balkonie x.x
No trudno...





1 komentarz:

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^