sobota, 8 marca 2014

Nasz dzień ;3

Tak,dziś Dzień Kobiet!
Życzeń za dużych wam nie złożę,bo sama jestem dziewczyną,no ale powodzenia z 
chłopakami,dobrych ocen,szczęścia i oczywiście wielu monsterek!
Akurat dziś skończyłam serię I <3 F,Aleksy.
Dziewczyny z reguły lubią ,,patałaszki'' XD
Ja jednak nie lubię chodzić po sklepach za dużo,aczkolwiek wczoraj tata 
zafundował mi dwie pary butków.
Kolega już rozpaczał,że jakieś wysokie znów będę miała i będzie niższy ode mnie XD
A tu ,,peszek'',bo chciałam jakieś sportowe ;3
Szczerze mówiąc,potrzebowałam nowej pary (jedna więcej,e tam), w środę szłam do teatru
z klasą no i pękły mi moje ulubione kozaczki...
Tak... jak to koleżanka określiła ,,WINA CHIN! XD'',bo takie nietrwałe robią -.-
No,ale łapcie już tą nową serię,jeszcze się na dobre rozgadam.






6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. To z artu,nie z bazy. Ja z baz nie robię,a arty pod spód biorę.
      Więcej z tym ,,bujania'',ale efekt lepszy.

      Usuń
  2. W sumie nie wina Chin, a małych chińskich dzieci, robiących buty z stawki za które nie da się wyżyć....

    Aleksa jest boska :)) Jakt robisz takie postacie?/

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz wielki talent do artów. Aleksa w serii I <3 Fashion wyszła minimalnie ekstra. ;) "Made in China, trzy dni = ni ma!" - takie stare powiedzonko ;p
    Przyjemnie się czyta twój blog, zazdroszczę.

    /Upiorny blog prowadzony przez upiory *.*/ z pingera :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^