piątek, 7 marca 2014

Przypadkowe,użyteczne

Wczoraj,w salonie uczyłam się polskiego. 
Tak to już jest,że zawsze się nauczę,ale po prostu wszystko 
muszę mieć zrobione,by niczym dookoła się nie interesować.
Niestety,zawsze akurat wtedy dopada mnie nagły głód,a to pilnie muszę gdzieś 
zadzwonić,a to mój ulubiony serial leci... W każdym bądź razie nauczę się :P
Wtedy jakoś tak przypadkowo znalazłam jakiś mały,czarny drucik.
Zawijałam,bawiłam się i...
Wyszły mi kolczyki ._.
Spectra od razu wzięła XD

 
(jak zwykle blogger ,,przekolorował'' zdjęcia,ale nie ważne,widać kolczyki przynajmniej XD)

To by było na tyle ;) Pamiętajcie,by zwracać uwagę na podejrzane druciki! XD








3 komentarze:

  1. Wszystko co dla jednego bezużyteczne, dla drugiego bardzo użyteczne :0 Ślicznie ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ;O Są piękne, aż moje lalki zazdroszczą ;p Nauka D:

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^