czwartek, 20 marca 2014

Moja składanka

Ogólnie dzień miałam bardzo pracowity. Od rana na 8.00 do 15.30,ale źle nie było.
Miałam dwa sprawdziany,które raczej wypadły dobrze.
Teraz posiedziałam chwilę,bawiąc się Windows Movie Maker'em.
Efekt jest taki,że stworzyłam mój 1 film!:


Jutro postaram się zrobić jakąś fajną scenografię do sesji Elissabat...

Ah! Byłabym zapomniała. Szczere gratulacje dla Rekimilii Blue,mojej kuzynki,która od dziś ma małego braciszka <3 Zyskałam nowego kuzyna ;)
Pewnie niedługo (zapewne w następny weekend) pojadę ją odwiedzić,dlatego pewnie zrobi się jakieś fotki.
Aby nie było nudno,wstawię wam fajny gif :


Mam nadzieję,że spodobał wam się mój filmik,teraz też dowiedzieliście się (jeśli nie wiedzieliście wcześniej) jakie mam konto na YT :P


4 komentarze:

  1. Filmiku nie da się obejrzeć, bo jest zablokowany w naszym kraju. :'(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten film został zablokowany! Rób coś z tym!

    OdpowiedzUsuń
  3. Za cholerę nie chce mi się wyświetlić :\ Na kompa nie mam jak wejść, a na tablecie mi pisze (na przeglądarce)że jest niedostępne na komórkach, a na aplikacji YT że jest niedostępne w kraju :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Heh kocham tą scenę... Draculaura dostała po łapach za krytykowanie słynnej Veronici von Vamp ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^