wtorek, 16 lipca 2013

Foto-story: Nowa u mnie ;)

J-ja
S-Spectra
A-Abbey
D-Draculaura
T-tłum
*...* - narrator


*Przed Straszyceum*
J- Spectra? Czemu ty jeszcze siedzisz na boisku z torbami? Coś się stało?
IMG_20130601_133800.jpg 

http://distilleryimage7.ak.instagram.com/318ed6a6c9e711e2a03a22000a1fbd56_7.jpg

S- A co jeśli mnie nie polubią?
J- Bzdury gadasz! Idź do nich ;)
S- Nieeeeee! *ucieka do kąta*


*Spectra płacze*
J- O nie, żadnego płakania.
Bez tytułu3.jpg


S- Puść mnie!
Bez tytułu2.jpg


J- Sorry Spectra, to dla twojego dobra *stawia ją koło innych*
*zobaczył ją tłum*


D- Hej! Jesteś tu nowa? Wampistycznie mi miło! Jestem Lala :)
S- Cześć, ja jestem Spectra.
Bez tytułu.jpg


A- A ja Abbey. Zaniosę ci może walizki?
S- Ok, dzięki ;D

*Gada sobie z innymi, odwraca się*



S- Dzięki!!!
J'- Spoko ^.^  A no i mam jeszcze coś dla ciebie...
S- Co?


J- Następna sesja będzie z tobą!
S- Wow! SUPER!

Koniec

Mam nadzieję, że się podobało :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^