wtorek, 16 lipca 2013

Mini foto-story: Szefowa sesji :P

Przyłapałam kiedyś upiorkę siedzącą na moim piórniku :3 Od razu ,,cyk'' i zdjęcie było ;P

Zdjęcie0411.jpg


Venus szybko wstała jak zobaczyła,że robię jej zdjęcia i powiedziała:
-Hej,robisz znowu jakąś sesję?
-Nie,choć... dzięki za pomysł. Będziesz modelką?
-Super! Ale ja wybieram scenografię,pozy...(bla,bla,bla...).

Ostatecznie się zgodziłam, no i zrobiłam jej zdjęcie jak rozmawiałyśmy
Zdjęcie0410.jpg


Roślinka wyjęła od razu jakieś gazety,rekwizyty.
I zaczynamy!
Zdjęcie0412.jpg


Potem jeszcze Gryzioł się przyłączył.
Cooooośśś XD.jpg

Zdjęcie0413.jpg


Potem Venus zaczęła grzebać w torebce...
Zdjęcie0418.jpg


Wyciągnęła okulary pożyczone od Frankie. Wyglądała super ;)
Zdjęcie0415.jpg

Zdjęcie0416.jpg


Potem już nie chciała zdjęć,ale stwierdziłam,że sesja jest za krótka więc zrobiłam jej zdjęcie jak słodko sobie spała, zmęczona :*
fdsfdsdfds.jpg


Skończyło się na wykopnięciu mi aparatu XD
Zdjęcie0414.jpg 



2 komentarze:

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^