poniedziałek, 15 lipca 2013

Witajcie zbłąkane duszyczki!

Jestem Ola i na tą chwilę mam 14 lat. Urodziny obchodzę 7 lipca.
Interesuję się sztuką.Darzę wielkim zamiłowaniem szkicowanie,taniec oraz śpiew.
Zajmuję się też po amatorsku fotografią.
Od dłuższego czasu kręcą mnie potwory, stąd wzięła się moja fascynacja Monster High.
Dorobiłam się paru lalek,którym kocham robić zdjęcia. Od tego właśnie jest ten blog. Będą tutaj ich sesje zdjęciowe,moje OC,historyjki i wszystko inne co mnie zadziwia lub ''kręci'' w danej chwili.
Możecie mnie znać z bloga my-monsterhigh.blogspot.com. Nazwa mojego konta symbolizuje wspomnianą wcześniej moją datę urodzenia ''0707''. Wystarczy postawić sobie za drugą liczbą kropkę.
Aleksa De Nile to moja OC - własna postać Monster High, to wyjaśnia cały mój nick.
Słucham wszystkiego po trochu. Pop,Rock,Dance,Rap,nawet nie pogardzę Disco Polo.
W moich postach będę umieszczać piosenki. Każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.
Przeniosłam się tutaj z pingera tanczaca-z-duchami.pinger.pl, wkurzało mnie ciągłe problemy z pingerem. Dlatego mówię:

OTO NOWY POCZĄTEK!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^