piątek, 26 lipca 2013

Foto-story: W wilkołaczkach siła! (część 1)

J-Ja
L-Luuuna
C-Clawdeen
R-Razem (Luuuna i Clawdeen)
*czynności lub narrator*

 
*Luuuna biegła szybko spiesząc się na sesję, dziś ona ją wylosowała. Nie wie kto będzie jej towarzyszył*

 *Jej partnerka szła spokojnie, również nie była pewna z jaką upiorką będzie miała zdjęcia*

L- Uhhh... zmęczyłam się. Jest tak gorąco! Siądę sobie na kamieniu.
Ciekawe z kim będę pozowała. Pfff! Mnie nikt nie przebije! *śmieje się i poprawia włosy*

C- Nareszcie! Doszłam! Chwila... LUUUNA?! Co ty tu do pazura wyprawiasz?!
L-Mam sesje,geniuszu. Najwyraźniej los zesłał mi ciebie,brzydotko ;) Przepraszam z góry,że cię przyćmię,gwiazdko ;*
*Clawdeen i Luuuna warczeli na siebie dłuższą chwilę*

 
J- Hej, przepraszam,że musiałyście czekać,ale musiałam iść po coś do picia.
C- Odmawiam!
J- Czego odmawiasz?
C- Sesji z tym... tym czymś! *pokazuje łapą na kuzynkę*
J-Nie moja wina,że wy obie się wylosowałyście, poza tym - nie marnuj czasu Deen na fochy! Luuuna,zejdź z kamienia, teraz kolej Clawdeen.
L- Ustąpić jej?! Nigdy!
J- Ehhh... to będzie dłuuuuuuga sesja ;-; Luuu, proszę cię, zejdź.
L- No dobra,ale jej nie będę ustępować! Zrobiłam to tylko dla ciebie!
J- Tak,tak ;)
*Luuuna zeszła z kamienia i usiadła koło mnie*

*Kiedy zdjęcie było robione,druga wilkołaczka cały czas rozpraszała kuzynkę*

C- *mówi przez zęby* Zabierz ją,bo chyba po tym zdjęciu jej futro przetrzepię!
J- Luuu -.-'' Zachowuj się <.<
L- Okey ._. I tak wyszła gorzej ode mła! Haha!

J- Dobra,chodźmy zrobić więcej zdjęć,stańcie tam,przy mostku. 

*Niechętnie pozuje przy mostku*

J- Deen! Siły i życia więcej -.-''

L- Haha! Mówiłam,że jest beznadziejna! Won Clawdeen, teraz moja kolej!
 C- Straciłam ochotę na zdjęcia... *robi miejsce drugiej upiorce*

L- Ja nie będę takim nieudacznikiem! Ah, wyglądam pięknie,prawda? :3 
J- Ta,ta...

J- Jest zbyt gorąco. Rozłożyłam sobie koc, może tam porobię wam zdjęcia?
L- Ugh, dobrze. Ja wszędzie wyjdę lepiej!


C- Ejjj! Ukradłaś mi pozę!
L- Masz pecha,laleczko ;*
C- Złaź, teraz moja kolej!


J- O tak,Deen! O to chodziło!
C- Moja zwycięska fotka!
J- Nie ruszaj się!
C- Ok!


L- Pmf! Zwycięskie to ty możesz mieć co najwyżej pchły!
C- Dosyć! Wytrzymałam już długo! Pożałujesz!
*wybiegła i zaczęła się szarpać z Luuuną*

J- Dość! Macie się natychmiast pogodzić!


C- Obrażam się!
L- Uuu! Tylko się nie porycz :>
C- Mogę jej jeszcze trochę wtłuc?!
J- Nie zezwalam -.-


L- Nie będę tracić światła przez takiego wilczodzieciaka! Rób mi fotki!
J- Okey...


J-Deen,żyjesz tam?
C- Tak :c

J- Oj,tak nie może być. Chodźcie do wspólnej fotki.
R- Nie! Nie ma takiej opcji!
J- O, widzę,że się ze sobą zgadzacie. Ruszać się. Na torbę,raz,raz!
R- Grrr... Okey -.-''


J- Super wyszłyście. O-b-i-e.
R- Super! 


L- Sorry,za wszystko.
C- Ja też przepraszam.
*Tuliły się przez chwilę*
J- Widzę,że już się dogadałyście? :)
R- Tak!

Ciąg dalszy nastąpi... :)


2 komentarze:

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^