środa, 17 lipca 2013

Zdjęcia Clawden Ghouls Alive i reszty mojej całej ekipy *_*

Poprzednim razem jej nie było. Teraz to moja cała kolekcja:
http://ri.pinger.pl/pgr376/826bcd1c0013fcef51c56c7e/20130623_104934.jpg 
Na honorowej półce u mnie ;P

Tutaj dla porównania. Moja Luuuna i Clawdeen:

Każda redaktorka MMH dostała jakąś lalkę Ghouls Alive. Mi dostała się wymarzona Clawdeen. 
Ona nie wygląda już tak. Ma związane włosy i ma zdjętą kurtkę. Cały czas jednak wkurza mnie taka sama para butów. Nie lubię gdy lalki są ubrane tak samo. Co prawda, nie lubię mieć tych samych lalek ,,ale darowanemu koniowi nie zagląda się w zęby'', zresztą z pyszczka jest inna - ma wredny wyraz twarzy,aż zarozumiały (idealnie!),a taką właśnie chciałam. Jestem zadowolona z niej ^.^




1 komentarz:

  1. Fajnie masz że za bloga dostałaś lalkę.Kiedyś oprócz mnie na blogu pracowały 2 dziewczyny,które też podobno dostały lalki.O mnie zapomnieli :c

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^