poniedziałek, 15 lipca 2013

Tak to jest na działce z Venus i Rochelle ;P

Mam dla was zdjęcia z działki. Pierwsze to Venus na tle czerwonych tulipanów:

fadsfdasfdasfas.jpg

dfasfdasfadsfdasf.jpg


Następnie monsterka poszła oglądać resztę kwiatów :) :
dfasfasfdasfas.jpg


Potem postanowiła zrobić sobie ściankę wspinaczkową na... płocie :P
dfasfasfasf.jpg


Podczas sesji Venus,Rochelle siedziała zboku,ale gdy Roślinka weszła mi na kolana wpadła Rochi z prośbą o sesję przyjacielską :*
fdsafafsafdasfsad.jpg


Oczywiście spełniłam prośbę ^.^  Upiorki zaczęły się bawić w trawie,a ja cykłam fotkę *_*
fdsfdasfdasfdasfds.jpg


Znalazłam dla dziewczyn starą przyczepkę,chyba się ucieszyły,bo przez dłuższą chwilkę kazały mi siebie wozić :P :
fdsaasas.jpg


W połowie sesji Rochelle przerwała i poszła wylegiwać się na kocu,zatrudniła nawet Venus do wachlowania XD
fddssss.jpg


Potem zaczęło mi się nudzić,no i gość chyba dla urozmaicenia sesji przyleciał mi na uliczkę obok :3:

fdasfdasfas.jpg 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze ;) Mam nadzieję,że post ci się podobał. Zapraszam również do innych! ^.^